.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد رئیس آموزش و پرورش مازندران از کمبود امکانات

رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: متاسفانه امکانات لازم و نیروی انسانی کافی برای تعلیم و تربیت در مازندران وجود ندارد.
به گزارش شمال نيوز " عبدالوحید فیاضی در همایش مدیران، مشاوران و معاونان پرورشی شهرستان آمل افزود: مدیران مدارس با درک این کمبودها و با برنامه ها و ایده های جدید آموزشی زمینه ساز تحول در مدارس باشند.
وی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت هیچ وقت از هم جدا نیستند اضافه کرد: مفهوم تعلیم و تربیت یک مفهوم گسترده و فراگیر است.
فیاضی از احیای امور تربیتی با رویکرد جدید در مازندران خبر داد و خاطر نشان کرد: باید برای آسیب شناسی و غنی سازی در برنامه های آموزشی و پرورشی دانش آموزان برنامه ریزی شود.
وی اظهار داشت: برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان در جامعه و تبدیل آن به هنجارها باید همه دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش همکاری کنند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران با اشاره به وجود برخی ناهنجاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری جوانان در جامعه بیان کرد: متولی و مسئول آن فقط آموزش و پرورش نیست .
فیاضی گفت: با همکاری مدیران مدارس و سایر دستگاه های مرتبط باید برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه مدونی ارائه شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل نیز در این همایش گفت: معلمان باید زیر بار فهم صحیح آموزش بروند و تربیت باید به یک امری فراگیر تبدیل شود.
اکبر لطفی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای نمی‌خواهند حرف منطقی و اصولی را گوش کنند افزود: امروزه شیوه ها و اصول تعلیم و تربیت سنتی و تاکید بر بکارگیری آن موفقیتی به همراه ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.133 seconds.